NOB

Nederlandse Onderwatersport Bond

De NOB is de bond voor alle duikers en daarmee dé organisatie voor iedereen die het unieke van ‘het onderwater-zijn’ wil beleven. Ruim 16.000 aangesloten duikers, 2300 uikinstructeurs en 280 duikverenigingen en duikscholen profiteren van de kwalitatief uitstekende opleidingen, van het feit dat de NOB de belangen van de Nederlandse duikers behartigt en van de kennis en ervaring die de NOB op het gebied van de onderwatersport met verenigingen en leden deelt. Voor duikers heeft het lidmaatschap van de NOB een aantal grote voordelen: zo ontvang je iedere maand het prachtige magazine ‘Onderwatersport’ en profiteer je van de collectieve verzekeringen die voor NOB-leden zijn afgesloten. Daarnaast krijgen NOB-leden regelmatig korting op duikgerelateerde activiteiten en producten. Wil je meer weten over de NOB? Kijk dan eens op www.onderwatersport.org of volg de NOB via Twitter of Facebook.